Termenul de livrare standard este intre 2-3 zile, exceptand weekends, precum si sarbatorile legale.
Termenul de livrare include si procesul de prelucrare a comenzii.
Termenul de livrare poate fi prelungit in urmatoarele situatii: in perioada reducerilor de sezon precum si in perioada lichidarilor de stoc, vremea nefavorabila sau localitate in afara ariei de acoperire a firmei de curierat.
Comenzile plasate în zilele de sâmbata si duminica sau de sarbatori legale vor fi procesate si confirmate în prima zi lucratoare.
Nu suntem raspunzatori pentru întârzierile ce pot aparea în procesul de livrare efectiv, dupa ce coletul a fost predat companiei de curierat.
Comercializarea produselor din magazinul www.ehunting.ro se face exclusiv pe teritoriul României.
Toate livrarile sunt expediate catre clientii nostri prin curier rapid si anume Fan Courier.
Doua comenzi ale aceluiasi client, efectuate intr-o singura zi, pot fi livrate intr-un singur colet, daca clientul a contactat si a anuntat in prealabil echipa suport prin e-mail.
Termenul de livrare a produselor comandate se calculeaza incepand din ziua urmatoare.
Termenul de livrare prelungit, fata de cel standard se anunta prin e-mail sau telefon.
Pretul de livrare a companiei de curierat
16 ron pentru o comanda cu o valoare mai mica de 200 de lei (pentru comenzile care se afla în aria de acoperire a firmei de curierat)
gratuit pentru toate produsele cu valoare mai mare de 200 lei (pentru comenzile care se afla în aria de acoperire a firmei de curierat)
Orice comanda plasata prin intermediul site-ului ehunting.ro are valoare contractuala insotita de confirmarea de comanda.
Coletele vor fi livrate la adresa specificata în formularul de comanda.
Dupa ce ati inregistrat comanda, puteti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Istoric comenzi”.
Daca aveti nevoie si de alte informatii decat cele afisate in contul tau, colegii nostri de la Suport Clienti asteapta sa va raspunda la orice intrebari.
Returnarea produselor
In caz de nemultumiri sau neconformitate, conform legislatiei din Roamnia, puteti returna produsele cumparate in termen de 14 zile calendaristice de la cumpararea lor, la fel de usor precum le-ati achizitionat, iar returnarea banilor se va face in maximum o saptamana.
Recomandam ca produsele sa fie returnate prin aceeasi metoda de livrare ca in cazul expedierii, costurile de transport vor fi suportate de client.
In cazul cand produsele au defect de fabricatie transportul pentru returnarea produselor trebuie sa se faca prin aceeasi companie de curierat prin care ati primit coletul initial si costul va fi suportat integral de noi. Dupa ce ne instiintati de intentia de a face retur, noi vom face o solicitare de ridicare.
Daca doriti sa efectuati returul în alte conditii, dumneavoastra trebuie sa achitati contravaloarea returnarii.
Conditii pentru returnarea produselor:
Sa ne înstiintati prin e-mail, telefon sau formularul din site, în termen de 14 zile calendaristice, de intentia dumneavoastra de a returna unul sau mai multe produse.
Important: Produsul trebuie returnat in starea in care a fost primit de catre client, cu ambalajul si toate accesoriile originale fara sa prezinte urme de utilizare, deteriorare sau elemente lipsa pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia.
Ne rezervam dreptul de a refuza si implicit de a trimite înapoi catre dumneavoastra orice produs care nu îndeplineste întocmai conditiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.
Clientul este obligat sa indice detalii suficiente privind returul.
ehunting.ro nu accepta returnarea Produselor incomplete sau deteriorate.
Nota: Va recomandam sa probati incaltamintea pe o suprafata moale: covor, mocheta, etc., pentru a preveni deteriorarea produsului, în cazul în care doriti sa îl returnati.
ehunting îsi rezerva dreptul de a refuza retururile care nu se încadreaza în aceasta politica de returnare. Exceptie fac doar cazurile în care produsele au defect de fabricatie.
Existe doua alternative de compensare a returului::
1. schimbarea produsului cu orice produs disponibil pe www.ehunting.ro si plata diferentei (daca este cazul); in limita stocului disponibil;
2. recuperarea contravalorii acestuia.
Va rugam ca odata cu solicitarea de returnare sa specificati ti modalitatea de compensare aleasa.
1. Daca alegeti înlocuirea produsului cu un alt produs disponibil pe www.ehunting.ro iar valoarea celui din urma este diferita de cea a produsului returnat, vom proceda astfel:
- daca produsul ales de dumneavoastra este mai ieftin, va vom returna diferenta într-un cont bancar ales de dvs.
- daca produsul ales este mai scump, veti plati diferenta ca în cazul oricarei alte comenzi, ramburs, la primirea coletului sau în avans, prin transfer bancar.
2. În cazul în care optati pentru rambursarea banilor, va rugam sa ne comunicati pe e-mail, la aceeasi adresa, urmatoarele informatii: codul IBAN, de 24 de caractere, precum si numele întreg al titularului cardului.
Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar. Plata returului se face în 5 zile lucratoare de la confirmarea primirii returului si a tuturor informatiilor necesare pentru a face plata (IBAN corect si titularul contului).
Garanția produselor
Pentru articolul/produsul cumparat din magazinul nostru online, oferim o garantie comerciala de 30 de zile de la data cumpararii, doar în cazul respectarii tuturor recomandarilor de întretinere redactate in termeni si conditii.
Articolul/produsul cumparat nu reprezinta un produs de folosinta indelungata si trebuie utilizat potrivit recomandarilor de intretinere.
Garantia de conformitate acordata nu afecteaza drepturile conferite prin lege consumatorului si este in concordanta cu prevederilor OG nr. 21/1992 privind Protectia Consumatorilor, cu modificarile ulterioare, si legea nr. 449/2003.
In cazul unor reclamatii, va rugam sa va adresati echipei CREATEAM SOLVING SRL la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., iar ulterior pentru solutionarea reclamatiei va trebui sa prezentati factura de cumparare a produsului respectiv si produsul in cutia originala, cu eventualele accesorii.
Modalitati de asigurare a garantiei:
1. reparare produsului
2. inlocuirea produsului
3. reducere de pret in functie de natura deficientelor calitative
Pentru orice alte detalii sau informatii, nu ezitati sa ne contactati prin e-mail, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.